Adwords Audit zdarma na 3 kliky

 

Chcete vedieť, kde konkrétne sa oberáte o najviac peňazí na Google AdWords reklame?

 

Audit adwords zdarma vám ukáže, kde konkrétne míňate peniaze na kampaniach, ktoré vám vôbec nezarábajú.

Audit vám ukáže:

  • Ktoré kľúčové slová vám nekonvertujú (nezarábajú) a mali by ste ich vypnúť
  • V ktorých hodinách u vás ľudia nenakupujú
  • Ktoré reklamy sa zobrazia veľa ľuďom, ale málo ľudí na ne klikne
  • Špeciálnu techniku, ako vám Google môže pridať rozpočet a zabezpečiť viac predajov
  • A mnohé ďalšie užitočné veci

Skontrolovať účet

Vaše údaje sú 100% v bezpečí, test vykonáva počítač, vaše konto ostane v pôvodnom stave.

 

Rýchla kontrola

Audit adwords za vás urobí počítač, zvládnete to na 3 kliknutia, do 60 sekúnd máte výsledok.

Bezpečnosť

Adwords audit nemá vplyv na nastavenie vašich reklám na Googli. Všetko ostane nastavené tak, ako pred ním. Prístup k účtu máme menej ako 1 minútu a následne ho zrušíme.

Účinnosť

Počas auditu adwords nástroj uchováva len niektoré štatistické údaje a výsledok vášho testu.

Čo vás najčastejšie zaujíma o bezplatnej kontrole adwords?

1. Je to naozaj bezplatné?

Áno, táto analýza je úplne bezplatná. Robí ju počítač a nemáme s ňou žiadne náklady.

2. Sú moje údaje v bezpečí?

Áno, všetko robí počítač. Dostane sa iba k niektorým vašim informáciám.

3. Zmeníte niečo na mojom konte?

Nie, vaše konto ostane v úplne rovnakom stave ako pred analýzou. Nič sa nezmení, všetko ostane ako predtým.

4. Kedy dostanem výsledky?

Výsledky bezplatnej kontroly adwords vás čakajú hneď na nasledujúcej stránke. Delia vás od nich len 3 kliknutia a maximálne 60 sekúnd.

5. Čo sa stane po bezplatnej kontrole adwords?

Rozhodnutie je na vás. Možno budete so všetkým spokojný a budete pokračovať tak, ako doteraz alebo nás požiadate o pomoc. Je to na vás.

Kto stojí za nástrojom?

Sme Wisdom Technologies a sme certifikovaným Google Partnerom. Vyvinuli sme tento, na Slovensku jedinečný nástroj a poskytujeme ho zdarma na obmedzený čas. Môžeme ho kedykoľvek stiahnuť z obehu alebo spoplatniť.

Kto stojí za nástrojom?
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA