Hrozí zákaz pre Google a Facebook? Alebo miliónové pokuty pre Slovensko?

Hrozí zákaz pre Google a Facebook? Alebo miliónové pokuty pre Slovensko?

Zákon o hazardných hrách platí od roku 2005 a prešiel viacerými novelami. Obsahuje dve ustanovenia, pre ktoré by mohol byť zablokovaný aj Google či Facebook. Zároveň nie je vylúčené, že Slovensko práve pre túto legislatívu dostane na základe rozhodnutia Európskeho súdneho dvora niekoľko miliónovú pokutu.

Pokračovať
Hrozí zákaz či pokuty aj veľkým internetovým hráčom?

Hrozí zákaz či pokuty aj veľkým internetovým hráčom?

Máte na svojom webovom sídle odkaz na stránku zaoberajúcu sa hazardnými hrami? Dávajte si pozor, aby ste rýchlo neprišli nielen k pokute, ale aj k zablokovaniu vašej stránky. 

Pokračovať

AdWords zhody

Jednou z najčastejších chýb nastavení AdWords inzerentov je nedostatok informácií o používaní a správnom zadávaní kľúčových slov. Na začiatku je preto získanie vhodného výberu slov pre spustenie reklám trochu zdĺhavejšie. O to príjemnejšie je však následné zistenie, čo všetko nám to prinesie, aké sú pre nás vhodné kľúčové slová a ako fungujú.

Tu sa núka otázka: Koľko peňazí mám minúť za deň? Pozrime sa na to bližšie.

Pokračovať
Dvanásť najlepších zdrojov na kvalitné a bezplatné obrázky, ktoré vám vyrazia dych

Dvanásť najlepších zdrojov na kvalitné a bezplatné obrázky, ktoré vám vyrazia dych

Dobrá webová stránka sa nezaobíde bez kvalitných, farebných, živých a dynamických fotografií. To isté platí aj vtedy, ak si píšete vlastný blog, tvoríte newsletter, pripravujete brožúru alebo e-book. Čo však v prípade, ak nemáte vlastný obrázok? Poradíme vám ľahký a rýchly spôsob, ako sa k nemu dostať. 

Pokračovať
Ako písať čiarky? Pravidlá, ktoré asi nepoznáte!

Ako písať čiarky? Pravidlá, ktoré asi nepoznáte!

Španielska dedina. To je jediné spojenie, ktoré mi napadne, keď mám pri písaní akéhokoľvek textu správne napísať čiarku.
Neraz ma sklamali aj zaručené a rokmi overené pravidlá. Teda, ony platia, len mnohí z nás nepoznajú výnimky z nich.    

Pokračovať
Ako efektívne používať cielenie PPC reklám

Ako efektívne používať cielenie PPC reklám

Ak vlastníte lokálny podnik, PPC reklamy majú potenciál byť pre vás skvelým a efektívnym zdrojom zákazníkov. Avšak, musíte ich používať správnym spôsobom a hlavne cieliť na správne kľúčové slová a vhodné publikum. 
Ak teda vlastníte realitnú kanceláriu, servis, poruchovú službu, kvetinárstvo alebo akýkoľvek iný lokálny biznis, čítajte ďalej. Tento článok má potenciál ušetriť vám stovky, ba niekedy až tisícky eur. A pritom celkom jednoducho.

Pokračovať

Povedali o nás

Spokojní klienti sú naša najlepšia referencia
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA