Časté chyby, ktoré by vás mali prinútiť zmeniť agentúru spravujúcu vaše PPC reklamy

Časté chyby, ktoré by vás mali prinútiť zmeniť agentúru spravujúcu vaše PPC reklamy

Niektorí ľudia si myslia, že správa PPC reklamných kampaní je jednoduchá – stačí zaplatiť za reklamy a čakať na hrnúcich sa zákazníkov. Avšak, takto to ani zďaleka nie je. Spustiť reklamy a získať zopár zákazníkov síce dokáže prakticky každý, kto sa tejto oblasti venuje, no prevádzkovať PPC reklamy naozaj efektívne je už náročnejšie.

Pokračovať
14 nástrojov pre zvýšenie predaja na eshope

14 nástrojov pre zvýšenie predaja na eshope

Niektoré nástroje patria k neoddeliteľnej súčasti našej práce. Tak ako nenavaríte dobrú polievku bez poriadneho hrnca tak ani mi nedokážeme poriadne zvíšiť predaje bez dobrých nástrojov. Preto sme na záver nášho 4 dňového kurzu pripravili zoznam naších nástrojov, 

Pokračovať
5 tipov ako zvýšiť návštevnosť z Google už za 14 dní

5 tipov ako zvýšiť návštevnosť z Google už za 14 dní

Optimalizácia pre vyhľadávače ( SEO ) je veda sama o sebe a nepatrí medzi najjednoduchšie ak ju chcete spraviť poriadne. Existujú dva postupy ktorými za krátky čas môžete získať nárast návštevnosti a ak ste si spravili aj spravili optimalizáciu webu ako sme vám ju opisali v predchádzajúcom článku tak aj zvýšiť predaje.

Pokračovať
Ako Vyžmýkať z Google Reklamy Zvýšenie Objednávok o 485,71 %

Ako Vyžmýkať z Google Reklamy Zvýšenie Objednávok o 485,71 %

Takmer pre každého nášho klienta je jeden najzískovejších zdrojov google reklama. Čo je však ironické väčšina klientov na začiatku mala malý čistý zisk na kampaniach. Preto Vám ukážeme čo sme zmenili aby sme zvýšili ich ziskovosť.

Pokračovať
6 Overených Tipov Ktoré Zvýšili Zisky na Eshope o 206,41%

6 Overených Tipov Ktoré Zvýšili Zisky na Eshope o 206,41%

Veľa ľudí si myslí, že jediný spôsob ako zarobiť na eshope viac, je pustiť reklamu a získať viac návštevníkov. To však nie je pravda. Už u viacerých klientov sa nám stalo, že sme zvýšili zisky o 30%, 100% ba aj viac ako 200%, a to bez spustenia alebo úpravy reklamy. Páčilo by sa vám zarobiť aj o 100% viac? 
Ak áno, tak pozorne čítajte nasledujúce 4 kroky, ktoré vám zabezpečia nárast objednávok bez akejkoľvek zmeny v reklamách. Neveríte? Vyskúšajte!  

 

Pokračovať
Tvorba e-shopu: Krok za krokom ako vytvoriť úspešný eshop v roku 2018

Tvorba e-shopu: Krok za krokom ako vytvoriť úspešný eshop v roku 2018

Postup tvorby nového internetového obchodu je nesmierne dôležitý. Úlohou každého eshopu je predávať, no nie každý z ich obrovského počtu na trhu túto úlohu efektívne plní. Ani zďaleka. Internetových obchodov je naozaj veľa, no tie kvalitné je možné väčšinou v každom segmente spočítať na prstoch jednej ruky.

Pokračovať

Povedali o nás

Spokojní klienti sú naša najlepšia referencia
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA