8 tipov ako písať reklamy pre Adwords

Úspech PPC kampaní do veľkej miery závisí od jazyka, ktorý používate pri tvorbe reklám. Ako písať reklamy aby žali úspech?

Pokračovať
10 nápadov ako vylepšiť vstupné stránky pre PPC reklamu

10 nápadov ako vylepšiť vstupné stránky pre PPC reklamu

Optimalizácia vstupnej stránky je jedným zo spôsobov, ako zvýšiť výkonnosť kampaní PPC a maximalizovať zisky z reklamy. Vstupná stránka patrí medzi jeden z najdôležitejších faktorov, ktoré ovplyvňujú čí zákazník dokončí nákup alebo webstránku opustí, preto by ste proces tvorby vstupnej webstránky nemali podceniť. V nasledujúcom príspevku prinášame 10 osvedčených postupov ako vylepšiť vstupné stránky pre PPC reklamu. 

 

 

 

Pokračovať
Hrozí zákaz pre Google a Facebook? Alebo miliónové pokuty pre Slovensko?

Hrozí zákaz pre Google a Facebook? Alebo miliónové pokuty pre Slovensko?

Zákon o hazardných hrách platí od roku 2005 a prešiel viacerými novelami. Obsahuje dve ustanovenia, pre ktoré by mohol byť zablokovaný aj Google či Facebook. Zároveň nie je vylúčené, že Slovensko práve pre túto legislatívu dostane na základe rozhodnutia Európskeho súdneho dvora niekoľko miliónovú pokutu.

Pokračovať
Hrozí zákaz či pokuty aj veľkým internetovým hráčom?

Hrozí zákaz či pokuty aj veľkým internetovým hráčom?

Máte na svojom webovom sídle odkaz na stránku zaoberajúcu sa hazardnými hrami? Dávajte si pozor, aby ste rýchlo neprišli nielen k pokute, ale aj k zablokovaniu vašej stránky. 

Pokračovať

AdWords zhody

Jednou z najčastejších chýb nastavení AdWords inzerentov je nedostatok informácií o používaní a správnom zadávaní kľúčových slov. Na začiatku je preto získanie vhodného výberu slov pre spustenie reklám trochu zdĺhavejšie. O to príjemnejšie je však následné zistenie, čo všetko nám to prinesie, aké sú pre nás vhodné kľúčové slová a ako fungujú.

Tu sa núka otázka: Koľko peňazí mám minúť za deň? Pozrime sa na to bližšie.

Pokračovať
Dvanásť najlepších zdrojov na kvalitné a bezplatné obrázky, ktoré vám vyrazia dych

Dvanásť najlepších zdrojov na kvalitné a bezplatné obrázky, ktoré vám vyrazia dych

Dobrá webová stránka sa nezaobíde bez kvalitných, farebných, živých a dynamických fotografií. To isté platí aj vtedy, ak si píšete vlastný blog, tvoríte newsletter, pripravujete brožúru alebo e-book. Čo však v prípade, ak nemáte vlastný obrázok? Poradíme vám ľahký a rýchly spôsob, ako sa k nemu dostať. 

Pokračovať

Povedali o nás

Spokojní klienti sú naša najlepšia referencia
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA