Prípadová štúdia: Prechod na nový eshop nemusí byť bolestivý

Prípadová štúdia: Prechod na nový eshop nemusí byť bolestivý

Prechod na nové technické riešenie je pre mnohých majiteľov a správcov internetových obchodov veľmi nepríjemnou predstavou. Často sa boja nepriazne zákazníkov, straty pozícií vo vyhľadávačov a celkovému prepadu výkonnosti eshopu. Avšak, ak sa zmena urobí dobre a nové riešenie je kvalitné, môžu byť výsledky prechodu už od začiatku pozitívne.

Pokračovať
Google reklama – Krok za krokom k úspešnej kampani

Google reklama – Krok za krokom k úspešnej kampani

Reklamné kampane, ktoré boli využívané v minulosti a dnes sa od seba diametrálne líšia. Kým staršie typy oboznamovali širokú verejnosť s produktom, dnes už je reklama viac cielená a viac sa zameriava na ľudí, ktorý konkrétny produkt, či službu ponúkajú. V snahe zefektívniť reklamu smerom na určenú kategóriu a aj na cenovú ponuku sa o slovo hlási PPC reklama.

Pokračovať
10 nápadov ako vylepšiť vstupné stránky pre PPC reklamu

10 nápadov ako vylepšiť vstupné stránky pre PPC reklamu

Optimalizácia vstupnej stránky je jedným zo spôsobov, ako zvýšiť výkonnosť kampaní PPC a maximalizovať zisky z reklamy. Vstupná stránka patrí medzi jeden z najdôležitejších faktorov, ktoré ovplyvňujú čí zákazník dokončí nákup alebo webstránku opustí, preto by ste proces tvorby vstupnej webstránky nemali podceniť. V nasledujúcom príspevku prinášame 10 osvedčených postupov ako vylepšiť vstupné stránky pre PPC reklamu. 

 

 

 

Pokračovať
Hrozí zákaz pre Google a Facebook? Alebo miliónové pokuty pre Slovensko?

Hrozí zákaz pre Google a Facebook? Alebo miliónové pokuty pre Slovensko?

Zákon o hazardných hrách platí od roku 2005 a prešiel viacerými novelami. Obsahuje dve ustanovenia, pre ktoré by mohol byť zablokovaný aj Google či Facebook. Zároveň nie je vylúčené, že Slovensko práve pre túto legislatívu dostane na základe rozhodnutia Európskeho súdneho dvora niekoľko miliónovú pokutu.

Pokračovať
Hrozí zákaz či pokuty aj veľkým internetovým hráčom?

Hrozí zákaz či pokuty aj veľkým internetovým hráčom?

Máte na svojom webovom sídle odkaz na stránku zaoberajúcu sa hazardnými hrami? Dávajte si pozor, aby ste rýchlo neprišli nielen k pokute, ale aj k zablokovaniu vašej stránky. 

Pokračovať
AdWords zhody

AdWords zhody

Jednou z najčastejších chýb nastavení AdWords inzerentov je nedostatok informácií o používaní a správnom zadávaní kľúčových slov. Na začiatku je preto získanie vhodného výberu slov pre spustenie reklám trochu zdĺhavejšie. O to príjemnejšie je však následné zistenie, čo všetko nám to prinesie, aké sú pre nás vhodné kľúčové slová a ako fungujú.

Tu sa núka otázka: Koľko peňazí mám minúť za deň? Pozrime sa na to bližšie.

Pokračovať

Povedali o nás

Spokojní klienti sú naša najlepšia referencia
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA