5 tipov ako zvýšiť návštevnosť z Google už za 14 dní

5 tipov ako zvýšiť návštevnosť z Google už za 14 dní

Optimalizácia pre vyhľadávače ( SEO ) je veda sama o sebe a nepatrí medzi najjednoduchšie ak ju chcete spraviť poriadne. Existujú dva postupy ktorými za krátky čas môžete získať nárast návštevnosti a ak ste si spravili aj spravili optimalizáciu webu ako sme vám ju opisali v predchádzajúcom článku tak aj zvýšiť predaje.

Pokračovať
Ako Vyžmýkať z Google Reklamy Zvýšenie Objednávok o 485,71 %

Ako Vyžmýkať z Google Reklamy Zvýšenie Objednávok o 485,71 %

Takmer pre každého nášho klienta je jeden najzískovejších zdrojov google reklama. Čo je však ironické väčšina klientov na začiatku mala malý čistý zisk na kampaniach. Preto Vám ukážeme čo sme zmenili aby sme zvýšili ich ziskovosť.

Pokračovať
6 Overených Tipov Ktoré Zvýšili Zisky na Eshope o 206,41%

6 Overených Tipov Ktoré Zvýšili Zisky na Eshope o 206,41%

Veľa ľudí si myslí, že jediný spôsob ako zarobiť na eshope viac, je pustiť reklamu a získať viac návštevníkov. To však nie je pravda. Už u viacerých klientov sa nám stalo, že sme zvýšili zisky o 30%, 100% ba aj viac ako 200%, a to bez spustenia alebo úpravy reklamy. Páčilo by sa vám zarobiť aj o 100% viac? 
Ak áno, tak pozorne čítajte nasledujúce 4 kroky, ktoré vám zabezpečia nárast objednávok bez akejkoľvek zmeny v reklamách. Neveríte? Vyskúšajte!  

 

Pokračovať
Tvorba e-shopu: Krok za krokom ako vytvoriť úspešný eshop v roku 2018

Tvorba e-shopu: Krok za krokom ako vytvoriť úspešný eshop v roku 2018

Postup tvorby nového internetového obchodu je nesmierne dôležitý. Úlohou každého eshopu je predávať, no nie každý z ich obrovského počtu na trhu túto úlohu efektívne plní. Ani zďaleka. Internetových obchodov je naozaj veľa, no tie kvalitné je možné väčšinou v každom segmente spočítať na prstoch jednej ruky.

Pokračovať
Prípadová štúdia: Prechod na nový eshop nemusí byť bolestivý

Prípadová štúdia: Prechod na nový eshop nemusí byť bolestivý

Prechod na nové technické riešenie je pre mnohých majiteľov a správcov internetových obchodov veľmi nepríjemnou predstavou. Často sa boja nepriazne zákazníkov, straty pozícií vo vyhľadávačov a celkovému prepadu výkonnosti eshopu. Avšak, ak sa zmena urobí dobre a nové riešenie je kvalitné, môžu byť výsledky prechodu už od začiatku pozitívne.

Pokračovať
Google reklama – Krok za krokom k úspešnej kampani

Google reklama – Krok za krokom k úspešnej kampani

PPC reklamy sú jedným z najzaujímavejších a najefektívnejších typov reklamy, ktoré sú dnes dostupné. V porovnaní s tradičnými reklamnými formátmi poskytujú širokú škálu výhod, vďaka ktorým sú úspešne používané obrovským množstvom spoločností na celom svete. Avšak, aby fungovali naozaj efektívne, je potrebné k nim pristupovať správne. A práve s tým vám pomôže tento článok.

Pokračovať

Povedali o nás

Spokojní klienti sú naša najlepšia referencia
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA