Tvorba e-shopu: Krok za krokom ako vytvoriť úspešný eshop v roku 2018

Tvorba e-shopu: Krok za krokom ako vytvoriť úspešný eshop v roku 2018

Postup tvorby nového internetového obchodu je nesmierne dôležitý. Úlohou každého eshopu je predávať, no nie každý z ich obrovského počtu na trhu túto úlohu efektívne plní. Ani zďaleka. Internetových obchodov je naozaj veľa, no tie kvalitné je možné väčšinou v každom segmente spočítať na prstoch jednej ruky.

Pokračovať
Prípadová štúdia: Prechod na nový eshop nemusí byť bolestivý

Prípadová štúdia: Prechod na nový eshop nemusí byť bolestivý

Prechod na nové technické riešenie je pre mnohých majiteľov a správcov internetových obchodov veľmi nepríjemnou predstavou. Často sa boja nepriazne zákazníkov, straty pozícií vo vyhľadávačov a celkovému prepadu výkonnosti eshopu. Avšak, ak sa zmena urobí dobre a nové riešenie je kvalitné, môžu byť výsledky prechodu už od začiatku pozitívne.

Pokračovať
Google reklama – Krok za krokom k úspešnej kampani

Google reklama – Krok za krokom k úspešnej kampani

PPC reklamy sú jedným z najzaujímavejších a najefektívnejších typov reklamy, ktoré sú dnes dostupné. V porovnaní s tradičnými reklamnými formátmi poskytujú širokú škálu výhod, vďaka ktorým sú úspešne používané obrovským množstvom spoločností na celom svete. Avšak, aby fungovali naozaj efektívne, je potrebné k nim pristupovať správne. A práve s tým vám pomôže tento článok.

Pokračovať
10 nápadov ako vylepšiť vstupné stránky pre PPC reklamu

10 nápadov ako vylepšiť vstupné stránky pre PPC reklamu

Optimalizácia vstupnej stránky je jedným zo spôsobov, ako zvýšiť výkonnosť kampaní PPC a maximalizovať zisky z reklamy. Vstupná stránka patrí medzi jeden z najdôležitejších faktorov, ktoré ovplyvňujú čí zákazník dokončí nákup alebo webstránku opustí, preto by ste proces tvorby vstupnej webstránky nemali podceniť. V nasledujúcom príspevku prinášame 10 osvedčených postupov ako vylepšiť vstupné stránky pre PPC reklamu. 

 

 

 

Pokračovať
Hrozí zákaz pre Google a Facebook? Alebo miliónové pokuty pre Slovensko?

Hrozí zákaz pre Google a Facebook? Alebo miliónové pokuty pre Slovensko?

Zákon o hazardných hrách platí od roku 2005 a prešiel viacerými novelami. Obsahuje dve ustanovenia, pre ktoré by mohol byť zablokovaný aj Google či Facebook. Zároveň nie je vylúčené, že Slovensko práve pre túto legislatívu dostane na základe rozhodnutia Európskeho súdneho dvora niekoľko miliónovú pokutu.

Pokračovať
Hrozí zákaz či pokuty aj veľkým internetovým hráčom?

Hrozí zákaz či pokuty aj veľkým internetovým hráčom?

Máte na svojom webovom sídle odkaz na stránku zaoberajúcu sa hazardnými hrami? Dávajte si pozor, aby ste rýchlo neprišli nielen k pokute, ale aj k zablokovaniu vašej stránky. 

Pokračovať

Povedali o nás

Spokojní klienti sú naša najlepšia referencia
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA