4 rozšírenia google reklám, na ktoré nesmiete zabudnúť!

4 rozšírenia google reklám, na ktoré nesmiete zabudnúť!

Chcete získať viac klikov na reklamu za nižšiu cenu? Kto by nechcel. K tomu vám pomôžu rozšírenia reklamy. Prinášame vám výpočet niektorých z výhod rozšírení. 

  • Lepšia viditeľnosť: Rozšírenia reklamy zvyčajne zlepšujú viditeľnosť reklamy.
  • Vyššia hodnota: Rozšírenia reklamy často zvyšujú celkový počet kliknutí a zároveň aj mieru prekliknutí (CTR) vašich reklám. Poskytujú používateľom cennú možnosť získania ďalších informácií o vašej firme alebo interakcie s vašou reklamou, napríklad uskutočnením telefonického hovoru do vašej firmy alebo poskytnutím ďalších odkazov na váš web.

Cena rozšírení

Pridanie rozšírenia reklám je bezplatné. Platíte iba za kliknutie na rozšírenie, tak ako za reklamu. Výhodou rozšírení je, že zvyšujú hodnotu reklamy. Hodnota reklamy je braná do úvahy pri výpočte pozície reklamy. Preto pri ich použití platíte vo výsledku menej za klik.

Rozšírenia o telefonické funkcie

Umožňuje zobraziť telefónne číslo. Cez dané telefónne číslo vás môže klient priamo kontaktovať z výsledkov vyhľadávania. call Prečo by som ju mal použiť ? Pri službách ako je odťahová služba, kľúčová služba alebo iná, kde ľudia potrebujú "okamžite" riešiť problém, je často využívaná. Keď sa vymknete v zime, nechcete hľadať na stránkach kontakt. V takej situácií chcete iba zavolať a čakáte, že vám prídu hneď otvoriť. Predtým, ako ho použijete. Zvážte použitie sledovania hovorov, lebo bude zobrazené google telefónne číslo. Po zavolaní na toto číslo je zákazník presmerovaný k vám. Takto budete vedieť, cez ktoré kľúčové slovo vám zákazník volal. Každé číslo je trochu iné a časovo obmedzené. Ak si ho zákazník uloží, za niekoľko dní už k presmerovaniu nemusí dôjsť. viac: Vložte do reklamy tlačidlo volania.

Rozšírenia o adresu

Zobrazí adresu miesta vášho podnikania vo výsledku vyhľadávania. Adresa je získavaná z google moja firma, kde môžete mať uvedené aj otváracie hodiny. adresa Prečo by som ju mal použiť? Ak máte chuť ísť na pizzu do pizzerie,  vaše rozhodnutie ovplyvňuje aj  poloha zariadenia.  Preto je vhodné dať klientom vedieť, že ste blízko. Viac: Pridajte do reklamy špendlík na mape.

Rozšírenia o odkazy na podstránky

Zobrazí odkazy na podstránky pod reklamou vo vyhľadávaní. rozsirenie o podstranky Prečo by som ju mal použiť? - Ak inzerujete na výraz "predaj bytov prievidza" , toto rozšírenie vám pridá možnosť zobraziť odkazy na jedno, dvoj, troj a štvor-izbové byty. Takto môžete zobraziť presne to, čo zákazník hľadá, hoci to presne nezadal. Viac: Zvoľte odkazy na podstránky.

Rozšírenia o popisy

Zobrazí krátke textové popisy pod textom reklamy, ktoré môžu užívateľovi dodať doplnkové informácie o vašej ponuke. Rozšírenia o popisy Prečo by som ju mal použiť? Reklama dovoľuje zobraziť iba malý text. Toto rozšírenie vám dá možnosť popísať ďalšie výhody vašej ponuky, napríklad doprava zdarma, otvorené 24/7.... . Viac: Prečítajte si ďalšie informácie o tom, ako fungujú rozšírenia o popisy.

Má význam ich nepoužiť?

Ešte sme neprišli na prípad, kedy nie je vhodné používať rozšírenia reklám. Dávajte užívateľovi viac informácií, aby ste k sebe pritiahli tých, ktorí majú záujem. Súčasne získate viac preklikov a nižšiu cenu za klik. Toto nie sú všetky rozšírenia google reklám. Všetky nájdete v oficiálnej príručke od google.

blog comments powered by Disqus

Povedali o nás

Spokojní klienti sú naša najlepšia referencia
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA