5 tipov ako zvýšiť návštevnosť z Google už za 14 dní

5 tipov ako zvýšiť návštevnosť z Google už za 14 dní

Optimalizácia pre vyhľadávače ( SEO ) je veda sama o sebe a nepatrí medzi najjednoduchšie ak ju chcete spraviť poriadne. Existujú dva postupy ktorými za krátky čas môžete získať nárast návštevnosti a ak ste si spravili aj spravili optimalizáciu webu ako sme vám ju opisali v predchádzajúcom článku tak aj zvýšiť predaje.

Úprava existujúcich stránok

Najrýchlejšia cesta ako zvýšiť návštevnosť z google organického vyhľadávania, je upraviť stránky ktoré sa už umiestňujú vo vyhľadávaní na prvej stranke v Google (v 1-vej desiatke vo vyhľadávaní google). Vtedy na zvýšenie zlepšenie pozície zvyčajne stačia jednoduché úpravy. Poďme sa teda pozrieť ako dané stránky vyhľadať.

Google search console - webstránky

Podobnu analýzu urobte aj pri vstupných stránkach, aby ste zistili ktoré webstránky sa umiestňujú na pozíciach 1-10 vo vyhľadávaní google.

1.Zmeňte filter z "dopyty" na "stránky" podľa obázka 1.

 

Obrázok 1

 

3.Zoraďte si vstupné webstránky podľa počtu zobrazení alebo podľa pozície, kliknutím na zobrazenia, pozícia .
4. Nájdite vstupné webstránky, ktoré sa pohybujú v google vyhľadávaní na pozíciách 1-10. Webstránky s veľkým objemom počtu zobrazení majú potenciál priniesť najväčšiu návštevnosť. Podobne ako pri kľúčových slovách aj pri vstupných webstránkach zohľadnite počet zobrazení a pozície webstránok.

Google search console - kľúčové slová

1.Prihláste  sa do  google search consoleAk google search console ešte nepoužívate prihláste sa na rovnakom odkaze použitím google účtu a pridajte webové stránky do google search consoly podľa google nápovedy.  
2. V google search console si zapnite filtre zobrazenia a pozícia. (obrázok 2)
3.Zoraďte si kľúčové slová podľa počtu zobrazení alebo podľa pozície, kliknutím na zobrazenia, pozícia .(Obrázok 3)
4. Nájdite kľúčové slová, ktoré sa pohybujú v google vyhľadávaní na pozíciách 1-10. Kľúčové slová s veľkým objemom počtu zobrazení majú potenciál priniesť najväčšiu návštevnosť. 

TIP: zamerať sa na kľúčové slová, kde je vyšší počet zobrazení a zároveň pozícia 1-10. 

Obrázok 2


 

Obrázok 3

Úprava nadpisov na webstránke

1.Prečo je úprava nadpisov dôležitá? Nadpis webstránky, je najviditeľnejším prvkom vo výsledkoch vyhľadavania google, najväčšia šanca ako zaujať je práve nadpisom. (Obrázok 4)


Obrázok 4

 

2. Do nadpisu webstránky je potrebné vložiť kľúčové slovo, ktoré považujete za najvhodnejšie pre optimalizáciu.

3.Nazabúdajte, že nadpis má presvedčiť potencionálneho zákazníka kliknúť na Váš SEO úryvok, ktorý reprezentuje Vášu vstupnú stránku, preto buďte pri tvorbe nadpisu tvorivý.

4. Ako tvoriť nadpisy? Umiestnenie kľúčového slová na ktoré sa zameriávate odporúčame v nadpise umiestniť na začiatok nadpisu. 

5. V nadpise máte k dispozícii 50 -60 znakov, okrem kľúčového slova odporúčame použiť v nadpise  čísla, pretože pútajú pozornosť.

Metapopisy


Metapopis je informácia o stránka umiestnená v hlavičke každej webstránky a vo výsledkoch vyhľadavania sa zobrazuje hneď pod nadpisom. (obrázok 5 ) Popis by mal obsahovať kľúčové slová a zároveň by mal byť dostatočne opisný, pútajúci, mal by povzbudiť zákazníka k akcii aby klikol na Váš web. Optimálna dĺžka meta opisu je v rozmedzí 150 až 160 znakov.
 

Obrázok 5

 

 

Štruktúrované úryvky

Štruktúrované úryvky sa zobrazujú vo  výsledkoch vyhľadávania v Google vo forme úryvku, ktorý hovorí o obsahu webstránky. (Obrázok 6)Prečo sú dôležité? Štruktúrované úryvky pre Vás predstavujú možnosť ako upútať zákazníka a pomôže Vám to odlíšiť sa od ostatných výsledkov vo vyhľadávaní. Pridanie štrukturovaných úryvkov zvýši mieru prekliku pre webstránku a zvýši pozície webstránky vo vyhľadavači. 

Obrázok 6

 

 

Typy štruktúrovaných úryvkov


Pomocou štruktúrovaných údajov môžte na Vašom webe označiť produkty, hodnotenia produktov, udalosti, video, osoby, recepty, hudbu. Príklady použitia štruktúrovaných úryvkov na webe (Obrázok 7).

Obrázok 7


 

Záver


Google je najväčším zdrojom návštevnosti na Slovensku, využite to vo svoj prospech. Ak postupne uplatníte všetky seo techniky spomínané vyššie, nárast návštevnosti sa môže prejaviť v priebehu pár dní. Nezabúdajte že Nadpis je najviditeľnejšia časť Vášho SEO úryvku, ktorý sa zobrazuje vo výsledkoch vyhľadávania google, preto by mal byť pútavý aby vynikol pred Vašou konkurenciou. Pri tvorbe SEO nadpisov a popisov sa najprv inšpirujte konkurenciou, zvážte Vaše výhody a pridajte ich do nadpsiov a popisov.

To do list:

  • Analýza kľúčových slóv v google search console
  • Analýza stránok v google search console 
  • Úprava nadpisov 
  • Úprava meta popisov
  • Pridanie štruktúrovaných úryvkov

 

blog comments powered by Disqus

Povedali o nás

Spokojní klienti sú naša najlepšia referencia
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA