8 tipov ako písať reklamy pre Adwords

Úspech PPC kampaní do veľkej miery závisí od jazyka, ktorý používate pri tvorbe reklám. Ako písať reklamy aby žali úspech?

Úspech PPC kampaní do veľkej miery závisí od jazyka, ktorý používate pri tvorbe reklám. Ako písať reklamy aby žali úspech?

1.Reklama musí odzrkadľovať potreby zákazníka

Užívateľ na google nekliká na reklamy kvôli tomu že sú „cool“ ale kvôli tomu že reklama rieši užívateľovi konkrétny problém. Pred písaním reklamy je potrebné sa vžiť do situácie zákazníka, premýšlajte nad tým čo chcú dosiahnúť a prispôsobte reklamy tak aby riešili zákazníkovi problém. Napríklad ak predávate kvety online, zákazníka bude určite zaujímať doba dodania, čerstvosť kvetov .

 

 

2.Zahrňte najdôležitejšie informácie v nadpise reklamy

Vždy uveďte najdôležitejšie informácie v nadpisoch reklamy, pretože nadpis je najviditeľnejšou čaťou reklamy a má najväčší vplyv na mieru prekliku reklamy (CTR Vo všeobecnosti platí čím vyššia CTR, tým nižšia cena za kliknutie). Zamerajte sa preto pri testovaní reklamy na testovanie najdôležitejších častí reklamy, zamerajte sa na testovanie nadpisov.  

3.Čísla pútajú pozornosť

 

blog comments powered by Disqus

Povedali o nás

Spokojní klienti sú naša najlepšia referencia
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA