7 tipov ako písať úspešne reklamy pre Google Ads

Úspech PPC kampaní do veľkej miery závisí od jazyka, ktorý používate pri tvorbe reklám. Ako písať reklamy aby žali úspech?

 

1.Reklama musí odzrkadľovať potreby zákazníka

Užívateľ na google nekliká na reklamy kvôli tomu že sú „cool“ ale kvôli tomu že reklama rieši užívateľovi konkrétny problém. Pred písaním reklamy je potrebné sa vžiť do situácie zákazníka, premýšlajte nad tým čo chcú dosiahnúť a prispôsobte reklamy tak aby riešili zákazníkovi problém. Napríklad ak predávate kvety online, zákazníka bude určite zaujímať doba dodania, čerstvosť kvetov .

 

 

2.Zahrňte najdôležitejšie informácie v nadpise reklamy

Vždy uveďte najdôležitejšie informácie v nadpisoch reklamy, pretože nadpis je najviditeľnejšou časťou reklamy a má najväčší vplyv na mieru prekliku reklamy (CTR Vo všeobecnosti platí čím vyššia CTR, tým nižšia cena za kliknutie). Zamerajte sa preto pri testovaní reklamy na testovanie najdôležitejších častí reklamy, zamerajte sa na testovanie nadpisov.  

3.Čísla pútajú pozornosť

Podľa štúdie publikovanej na moz.com nadpisy obsahujúce čísla sú až o 36% atraktívnejšie pre úžívateľa než reklamy bez čísel. Ľudí prirodzene priľahujú viac čísla, pretože majú radi predvídatenosť ktorú z čísel vyčítajú. 

Ako príklad uvádzam reklamu vyššie, pri vyhľadavaní "pracovné rukavice" sa mi zobrazia 2 typy reklamy. Ktorá reklama bude efektívnejšia? Reklama s nadpisom kde je uvedená cena, pretože nadpis mi hneď napovie koľko za rukavice v skuročnosti zaplatím. 

4.Otázka v nadpise reklamy

Jednou z možností ako zvýšiť mieru prekliku reklamy a celkový konverzný pomer je pridať do nadpisu reklamy otázku. Prečo je táto technika efektívna? Pretože hľadajúci má pocit, že oslovujete reklamou priamo jeho. Ide o určitú formu personalizácie. Podľa  štúdie publikovanej na adsepresso.com patrí technika použitia otázky v nadpise reklamy medzi top 5 metód pri tvorbe efektívnych nadpisov reklamy.

 

5.Vzbuďte u užívateľa naliehavosť

Vedeli ste že človek je viac motivovaný dokončiť nákup ak je tlačený časom? Tento psychologický moment ktorý vyvoláva v človeku pocit zo straty príležitosti dobrého nákupu je skvelý nástroj ako zvýšiť mieru prekliku Vaších reklám a tiež konverzný pomer.Používajte v reklamách funkciu odpočítavania, ktorá v potencionálnom zákazníkovi vyvolá pocit naliehavosti a strachu z premeškania akcie. 

Ako vložiť odpočítavanie do Vaších reklám? Začnite vložením symbolu zátvorky do tela Vaších reklám (popis, nadpis). Po vložení symbolu zátvorky sa v reklame objaví funkcia odpočítavania.

 

6. Použivájte silnú výzvu na akciu

Silná výzva na akciu je nevyhnutnou súčasťou úspešnej reklamy. Dôrazná výzva na akciu napovie potencionálnemu zákazníkovi čo môže očakávať po kliknutí na reklamu. Silná výzva na akciu spojená s akčnou ponukou je účinejšia. 

 

 

7.Zahrajte na city

Nič presvedčivejšie v reklame neexistuje ako silná emocionálny skúsenosť. "Brnkanie" na city podnieti ľudí k rýchlej a nezvratnej akcii ako žiadná iná akcia, zľava . . . Vyvolanie či už negatívnych alebo pozitívnych  emócii v potencionálnom zákazníkovi je zaručene tá najrýchlejšia cesta ako zaujať reklamou. Táto technika púta pozornosť, podnecuje ku kliknutiu a zvyšuje mieru prekliku.  

 

 

 

blog comments powered by Disqus

Povedali o nás

Spokojní klienti sú naša najlepšia referencia
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA