Máme pre vás návod, ako zvýšite svoje zisky vďaka Heureke

Chcete vedieť, na ktorý produkt sa vám oplatí zamerať? Kde zvýšiť cenu za klik, kde ju naopak znížiť, ako zvýšiť vaše zisky? S týmto tagom, ktorý s našou pomocou jednoducho importujete na svoju stránku, to zistíte veľmi ľahko. 

Ukážeme vám, ako sa dá využiť heureka, čo všetko vám môže priniesť, čo vďaka nej získate a zistíte. V niekoľkých jednoduchých krokoch vás naučíme, ako to docieliť. 

Heureka ponúka dva tagy na meranie konverzií:

1. plná implementácia

  • - Prináša informácie o tom, koľko percent kliknutí konvertuje do objednávky, vrátane obratu z týchto objednávok a návratnosti peňazí zaplatených za kliknutia.
  • - Ponúkne vám podrobné informácie s možnosťou filtrovať až na úroveň sekcií a produktov.

2. obmedzená implementácia 

  • - Využite len v prípade, že nemáte možnosť zasahovať a upravovať kód vo vašom objednávkovom procese.
  • - Získate informáciu o konverznom pomere iba na úrovni sekcií.

 Viac informácií: https://sluzby.heureka.sk/napoveda/mereni-konverzi/

Vďaka informáciám z Heureky budete vedieť, kde sa oplatí zvýšiť cenu za klik, kde ju znížiť, ako docieliť zvýšenie ziskovosti. Aj tým, že sa zameriate na produkty, ktoré sa síce na prvý pohľad zdajú z predajného pohľadu nezaujímavé, no vďaka nim môžu zákazníci siahnuť aj po ďalších a vytvoriť tak zaujímavejší zisk. 

Tu je postup, ako sa k tomu dopracujete:

V prvom rade potrebujete mať nainštalovaný Google Tag Manager. Návod na nastavenie nájdete tu: ODKAZ 

Prihláste sa na Heureku a prekliknite sa na Správu e-shop. Tam nájdete meranie konverzií s verejným kľúčom, ktorý si skopírujete do schránky. 

OBRAZOK (?)

Potom si importujte kontajner, ktorý nájdete tu: ODKAZ (?)

Je tam pripravený merací kód so všetkými potrebnými nastaveniami. Vy si nastavíte už len svoj verejný kľúč a stránku, na ktorej sa spustí. 

Po importe prejdite v Tag Manager do záložky Folders, kde nájdete priečinok ID Variables a HR-ID. Otvorí sa vám okno, v ktorom vymeňte text xxx za váš verejný kľúč. Uložte zmeny.

OBRAZOK

Vráťte sa do záložky Folders, vyberte priečinok Heureka HR a v ňom HR-TG-purchase. Kliknite na text Tu doplňte url a nahraďte ho url adresou k ďakovnej stránke, ktorá sa zobrazí po vykonaní objednávky. Uložte zmeny. 

Po správnom doplnení máte funkčné meranie konverzií na Heureke. 

Ak máte cez Tag Manager na ďakovnej stránke nastavený rozšírený elektronický obchod, automaticky bude do heureky doplnený aj zoznam produktov a ich cena. Ak nie, spustí sa len obmedzená implementácia.  

Chcete pomôcť s efektívnym meraním na vašom e-shope? Neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poradíme. 

 

 

blog comments powered by Disqus

Povedali o nás

Spokojní klienti sú naša najlepšia referencia
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA