Remarketing - zlatý grál medzi Google reklamami. Viete, prečo je taký účinný ?

Remarketing - zlatý grál medzi Google reklamami. Viete, prečo je taký účinný ?

Remarketing je klenot medzi google reklamami. Je veľmi účinný a náklady naň sú skutočne nízke. Ak podnikáte takmer v ktorejkoľvek oblasti, google remarketing stojí za zváženie. Pri e-shopoch vám dokáže značne zvýšiť návratnosť prostriedkov na reklamu.

Ako Google Remarketing funguje ?

Stalo sa vám niekedy, že ste prišli na stránku e-shopu a následne vás jeho produkty prenasledovali po celom webe? To bol remarketing. Ak chcete remarketing použiť, musíte si vložiť na stránku remarketing kód z adwords účtu, alebo môžete použiť google analytics, ak ho už máte na stránke. Takto si google zapamätá užívateľov, ktorí navštívili vašu stránku, a vďaka tomu bude zobrazovať vašu reklamu. Pri pokročilom nastavení remarketingového kódu môžete zobrazovať reklamu iba na tie produkty, ktoré užívateľ navštívil. To patrí aj k hlavnej výhode použitia dynamického remarketingu.

Kde sa budete zobrazovať ?

Vaše banery a texty sa budú zobrazovať v obsahovej sieti. Obsahová sieť sú webové stránky, ktorým google platí za to, že tam môže zobraziť ich reklamu. Google reklamu môžete nájsť na stránkach ako youtube.com, profesia.sk a veľa iných. Ukážka, kde a aké banery sa môžu zobrazovať, nájdete na obrázku: display-network-ads

Prečo je taký účinný ?

Keď návštevník príde na vašu stránku, zvyčajne hneď prvýkrát nenakúpi. Nie žeby vám neveril alebo považoval výrobok za nekvalitný. Značná časť zákazníkov si najskôr robí prehľad, až následne nakupuje. Čím je váš produkt drahší, tým dlhšie trvá rozhodovanie. Medzi najväčšie výhody patria:

  • oslovujete tých, ktorí už prejavili záujem o vaše produkty a služby,
  • zvýšenie návratnosti reklám,
  • dostávate sa zákazníkom do podvedomia,
  • vracajúci sa zákazníci nakupujú viac ako noví,
  • dokáže až 5-násobne zvýšiť počet nákupov zdroj

Takto vyzerá rozdiel v praxi medzi novými a vracajúcimi sa zákazníkmi: google remarketing výnosy

Zhrnutie

Ak nepoužívate žiadnu reklamu, google remarketing stojí za zváženie. Náklady na remarketing sa pohybujú na úrovni niekoľkých eur pre tisíce zobrazení. Udržujte si povedomie u vašich zákazníkov cez remarketing, aby na vás nezabudli. Viac informácií o google remaretingu nájdete v užívateľskej príručke google. Flickr Creative Commons Image via Dan Domme

blog comments powered by Disqus

Povedali o nás

Spokojní klienti sú naša najlepšia referencia
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA