Pomoc menom Google Tag Manager

Nastavili ste si už dávnejšie Google Analytics, aby ste poznali návštevnosť vášho webu? Postupne ste prešli až na sledovanie náštevnosti cez Heureku a Facebook? Nemáte však chuť zakaždým, keď chcete niečo prestaviť na webovej stránke, kontaktovať programátora? S Google Tag Manager už nemusíte. 

Máte už Google Analytics aj Facebook pixels a pýtate sa, prečo by ste mali prejsť na Tag manager? Dôvodov je mnoho: 

- v prípade problémov na e-shope môžete jednoducho nastaviť heatmaps cez smartlook alebo hotjar

- budete môcť pridávať meranie nových konverzií pre Facebook

- získate možnosť jendoduchého nastavenia a/b testingu, napríklad cez optimize

- na mnoho ďalších výhod prídete časom

Google Tag Manager je nástroj na správu všetkých meracích a reklamných kódov nachádzajúcich sa na webovej stránke. Výhody sú v jeho jednoduchosti, ale aj v tom, že:

- nemusíte zakaždým, keď chcete na vašu stránku zadať nové kódy, kontaktovať programátora - to vám ušetrí čas i peniaze

- získate možnosť rýchleho pridania nových meracích kódov

- získate kontrolu nad zmenou v meraniach na webe

- budete mať prehľad o existencii a spúšťaní skriptov na webe

- dokážete si rýchlo skontrolovať spúšťanie skriptov

Tag Manager je určený pre všetkých, ktorí chcú mať  prehľad o tom, čo sa na ich webe deje. V nasledujúci článkoch vám ukážeme, ako si nastavíte meracie kódy. Tie vám pomôžu efektívne merať všetky dôležité udalosti na vašom webe, aby ste z neho vedeli vo vašich marketingových aktivitách vyťažiť maximum .  

pre Google Analytics
pre Google AdWords
Facebook pixel
Konverzný kód Heuréky

 

Ako vytvoriť nový účet a implementovať do neho kóg Google Tag Manager (GTM)? Tu nájdete postup: 

1. prihláste sa do GTM cez váš Google účet

2. vyplňte názov účtu a pokračujte kliknutím na tlačidlo "ďalej" 

3. vytvorte si takzvaný kontajner, názov by mal mať podľa webovej stránky, na ktorej ho budete používať, vyberiete jednu z možností, kde budete kontajner používať. (FOTO?)

4. po kliknutí na tlačidlo "vytvoriť" vám GTM vygeneruje kód, ktorý budete následne využívať (FOTO?)

Kontrola správneho nastavenia:

- stiahnite si Google Tag Assistant, ktorý nájdete tu: LINK

- nainštalujte si ho a zapnite

- aK sa vám zobrazí Tag manager kód v tabuľke, nastavenia máte správne

blog comments powered by Disqus

Povedali o nás

Spokojní klienti sú naša najlepšia referencia
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA