Nová štúdia! Najdôležitejšie faktory pre umiestnenie v Google vyhľadávaní

Nová štúdia! Najdôležitejšie faktory pre umiestnenie v Google vyhľadávaní

Je viac ako 200 hodnotiacich kritérií, ktoré určujú umiestnenie stránky vo vyhľadávaní. Nová štúdia odhaľuje, že počet linkov je najvýznamnejším kritériom pri optimalizácií pre vyhľadávače.

Nová štúdia zverejnená Stone Temple Consulting, ktorú nájdete TU , ukazuje na značné prepojenie medzi počtom linkov a umiestnení vo vyhľadávaní. Predchádzajúce štúdie, napríklad od Moz alebo Search Metrics,  ukázali, že počet linkov je veľmi významný, ale táto štúdia im prikladá ešte väčší význam.

Vyjadrenie z google na najdôležitejšie kritéria pre umiestnenie

23. marca 2016 počas online rozhovoru, ktorého sa zúčastnil Andrey Lippatsev z dablinského Google spolu s Ammon Johns a Rand Fishkin, odznelo ( voľný preklad z Angličtiny):

Ammon Johns: Počuli sme, že RankBrain je teraz tretím najdôležitejším faktorom ovplyvňujúcim umiestnenie. Bolo by prospešné pre nás vedieť, ktoré sú prvé dva faktory? Andrey Lippatsev: Môžem vám povedať, sú to obsah a počet linkov smerujúcich na stránku.

Video s rozhovorom nájdete TU.

Upozornenie na záver

Záver z tejto štúdie však nie je taký, že je potrebné iba tvoriť linky. Ak budete linky vytvárať neprirodzene, môžete si skôr ublížiť ako pomôcť. Určite sa vyhnite ponukám typu 100 linkov už za 10€.

blog comments powered by Disqus

Povedali o nás

Spokojní klienti sú naša najlepšia referencia
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA