Domov > Riešenia pre Vás

Ako pomocou SEO - optimalizácia pre vyhľadávače, dotiahnuť na web ľudí, ktorí sa zaujímajú o vaše produkty a služby bez investovania do reklamy?

Ste frustrovaní z toho, že váš web zíva prázdnotou a počet vašich objednávok je ako na hojdačke?

Vaše objednávky raz stúpajú nahor, potom sa rýchlo prepadajú smerom nadol a vy ani neviete prečo? Pomaly sa dostávate do depresie z množstva výrobkov, ktoré vám ležia na sklade a zapadajú prachom, lebo ich nikto nechce? Alebo ani neviete, koľko toho máte, lebo musíte volať na neznáme čísla a zháňať nových zákazníkov a nemôžete sa kvôli tomu sústrediť na vašu prácu? Kladiete si otázku:

Prečo je to tak?

Jedným z dôvodov môže byť nedostatočná návštevnosť a nefungujúce SEO - optimalizácia pre vyhľadávače.

Máme pre vás malý test:

Skúšali ste si niekedy otvoriť anonymné okno a vygoogliť si niektorý z vašich produktov?

(Anonymné okno odporúčam otvoriť preto, lebo inak Google optimalizuje vyhľadávanie pre vaše potreby a vo vašom vyhľadávaní vás teda automaticky umiestni vyššie - to je však len klam a u vašich potenciálnych zákazníkov ste väčšinou niekde úplne inde - nižšie)

Pravdepodobne sa neobjavíte ani len na prvej stránke. A podľa výskumu, ktorý urobili van Deursen & van Dijk v roku 2009, až 91% ľudí neprejde na druhú stránku vo vyhľadávaní.

Preto sa takto oberáte až o 91% potenciálnych kupujúcich. Ľudí, ktorí by mali záujem o vaše produkty a služby.

Môže za to zlé SEO, takzvaná optimalizácia pre vyhľadávače. Ak máte zlé SEO, je to akoby ste mali zlatý dom v strede lesa a nikto o ňom nevedel, lebo ho nevie nájsť.

Tak isto, ako ľudia nevedia nájsť váš web alebo eshop v divokej džungli internetu.

Ako z toho von?

Možno ste to už skúsili a hovoríte si, že SEO je blbosť.

Možno ste inštalovali SEO plugin a nič sa nezlepšilo. Alebo ste urobili malé úpravy na vašom webe a zaplatili pár eur za vytvorenie odkazov na váš web, väčšinou registráciou do katalógov.

Žiaľ, takto to nefunguje

Google už pár rokov robí rozdiely medzi kvalitou odkazov. Nie je odkaz ako odkaz a tie z katalógov väčšinou nemajú takmer žiadnu váhu.

Samotný SEO plugin nič nerieši. Je potrebné zapracovať na viacerých zmenách na stránke, aby bola “dobrá” pre vyhľadávače (spomeniem len rýchlosť webu, vnútorné prelinkovanie, kvalitu externých odkazov a mnohé ďalšie body…)

Pýtate sa: Čo mám teda robiť?

Mám pre vás jednu dobrú a jednu zlú správu

Pravdepodobne sa s tým dá niečo robiť.

Možno vám vieme pomôcť, ako sa nám podarilo u nášho klienta Injoy. Injoy je firma, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním práce v zahraničí.

Zakladateľ agentúry Injoy, Peter Ilko, o spolupráci s nami povedal:

“Dlhodobá optimalizácia webu pomocou SEO prináša merateľný efekt v podobe zvýšenej návštevnosti webu.Túto cestu sme zvolili aj my a odkedy spolupracujeme s Wisdom Technologies naša viditeľnosť zreteľne vzrástla a veríme, že porastie naďalej.”

U injoy.sk sa nám podarilo pomocou SEO optimalizácie zvýšiť návštevnosť až o 106,85% mesačne. Čo znamenalo reálny nárast objednávok.

Ako sami vidíte, predaj na internete nemusí byť nočnou morou a aj váš web sa môže premeniť na stroj na zákazníkov. Vy môžete konečne prestať obvolávať klientov a začať dvíhať telefón len vtedy, keď vám volajú záujemcovia o vaše produkty alebo služby.

Môže to byť práve SEO, ktoré vám pravidelne, každý mesiac bude generovať nových zákazníkov.

“Zlá” správa je, že to nebude na počkanie.

Najprv je potrebná analýza kľúčových slov, aby sme zistili, aká je vyhľadávanosť na webe.

Potom vám vieme spraviť návrh úpravy webu, aby pritiahol viac ľudí, ktorí sa zaujímajú o vaše produkty a služby.

Prvé výsledky sa dostavia až v priebehu 2-3 mesiacov, tak ako to bolo u nášho klienta Injoy. Aby ste teda nemuseli platiť za každý klik, je dôležité vaše SEO priebežne udržiavať. Preto navrhujeme dlhodobú spoluprácu.

Keď chcete vedieť, ako zvýšiť návštevnosť stránky a dotiahnuť na web ľudí, ktorí sa zaujímajú o vaše produkty a služby aj bez investovania do reklamy, kliknite na tlačidlo pod týmto textom a objednajte si úvodnú konzultáciu zdarma.

KONTAKTUJTE NÁS

Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA